Targ nunta Expomariage Oradea
Organizare nunta

Targ nunta Expomariage Oradea

de

Targul de nunti Expomariage organizat in perioada 4-6 februarie 2011 la Arena Antonio Alexe – Oradea a surprins vizitatorii dornici sa afle ultimele noutati si oferte in materie de organizare nunti, acoperind intreaga paleta de elemente, incepand cu rochii de mireasa, costume pentru miri, bijuterii (atat verighete cat si accesoriile pe care orice mireasa sau domnisoara de onoare ar dori sa le poarte la nunta), restaurante (cuprinzand meniuri, amenajari, oferte speciale), saloane de coafura, - manichiura, - wellness, cameramani, fotografi, DJ, dansatori profesionisti, etc. Cu alte cuvinte tot ce ar trebui sa contina o nunta organizata profesionist. Organizatorii si firmele participante stiu ca in ciuda oricaror probleme financiare, organizarea unei nunti presupune o atentie deosebita la detaliile estetice si costurile in acest caz nu ii sperie pe miri. Dovada ca ofertele au respectat trendul occidental, atat in ceea ce priveste preturile, dar si calitatea produselor.

Oferta de rochii de mireasa a fost cat se poate de variata, de la rochiile clasice, cu trene si voaluri, ornate cu dantela, broderii, perle, cristale, pana la cele pe gustul mireselor nonconformiste care puteau opta pentru rochii indraznete. Rochiile au fost prezentate in moduri cat se poate de variate: unii au preferat ca rochiile sa fie expuse pentru ca miresele sa le poata admira de aproape si chiar proba; altii au oferit poze in care rochiile erau purtate de modele profesioniste; prezentarea de moda a oferit sansa ca unele rochii sa fie admirate pe podium. Oferta de costume pentru miri a cuprins piese clasice intr-un numar evident mai mic decat al rochiilor de mireasa. Rochiile propriuzise au fost complimentate de oferta de accesorii: voaluri, bentite, fundite, bijuterii de toate felurile si pentru toate buzunarele. De remarcat ca atat rochiile cat si accesoriile au fost adaptate ca pret momentului, multe fiind semnificativ mai ieftine decat la targurile anterioare. Verighetele au fost si ele pe gustul vizitatorilor, fiind create din aur de toate nuantele, platina si ornate cu pietre pretioase.

Cuvantul cheie al targului “Expomariage” de la Oradea a fost esteticul. Atat in ceea ce priveste modul in care firmele de profil si-au prezentat oferta, cat si in ceea ce priveste designul produselor propriuzise pe care fiecare stand le-a propus tinerilor miri. Florariile s-au intrecut in a prezenta oferte de buchete de mireasa si decoratii de masa. Ceea ce s-a putut admira la targ a fost o adevarata arta a aranjamentelor florale, multe fiind inspirate din traditia japoneza a potrivirii florilor, panglicilor, hartiei si altor accesorii. Designul oferit de restaurante sau hoteluri a fost si el pe masura asteptarilor. Meniurile, ispititoare prin natura lor, au fost accesorizate cu decoratii de masa si de sala potrivite pentru cele mai rafinate gusturi. Firmele de creatie vizuala au oferit modele de invitatii si accesorii de masa (meniuri, carduri de masa, numere de masa, etc), toate personalizate si create pe gustul mirilor. Trebuie sa amintim oferta de lumanari personalizate pe care mirii sau nasii le puteau alege pentru oficierea nuntii, sau lumanarile ornamentale care completeaza de minune decoratiile de masa.

La capitolul “deliciu vizual” am include chiar si oferta de dulciuri: tortul miresei, prajituri, praline, bomboane, bunatati de toate felurile create cu un simt estetic deosebit. Restaurantele si-au intregit oferta cu o selectie de vinuri de traditie, dar si produse rare potrivite pentru iubitorii de vinuri de exceptie.

De atmosfera petrecerii de nunta s-au ocupat firmele care au oferit muzica, fie interpretata live de ansambluri folclorice, fie prin intermediul DJ-ilor care pregatesc impreuna cu mirii combinatia ideala de muzica. Oferta audio a fost completata de cei care promiteau mirilor spectacole deosebite de dans folcloric, traditional tiganesc sau dansuri de societate. Oferta de artificii si echipamente pirotehnice a fost si ea pe placul celor care vor sa faca din nunta lor un eveniment de neuitat. Desigur firmele foto si video au garantat mirilor sansa imortalizarii evenimentului unic prin materiale multi-media de calitate excelenta. Pentru ca desfasurarea nuntii sa capete o nota de distinctie si chiar nuante extravagante s-au putut admira masinile de epoca sau limuzinele ce garantau tinerilor miri o parada pe cinste.

Organizatorii si firmele participante s-au gandit la tinerii insuratei si la perspectivele lor de a-si incepe viata impreuna propunand diverse variante de achizitionare de apartamente. Desigur targul a avut ca punct de interes momentul nuntii si al petrecerii de dupa ceremonia religioasa, dar firmele imobiliare au judecat in perspectiva mai indepartata propunandu-le tinerilor sa aiba in vedere si mutatul intr-un cuib doar al lor.

Cei peste 5000 de vizitatori ai targului Expomariage Oradea 2011 au putut face o aproximare a tot ceea ce le va fi necesar pentru organizarea nuntii, dar si a costurilor finale. Din diversitatea de modele, propuneri si preturi, mirii isi vor putea creea nunta de vis in functie de posibilitati, dar si de gusturi. Deschiderea targului a fost facuta, asa cum deja cere traditia acestui eveniment cu lansarea porumbeilor albi care sa le deschida tinerilor fantezia spre transformarea nuntii lor intr-un eveniment de neuitat.
 

Opinii (0)

Adauga opinia ta: